Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Τοξικά Από-βλητα

Ο κύριος Αγγελής ή Αγγελίδης ή "υπήρξα για ένα φεγγάρι συμπαρουσιαστής" τα έβαλε με τον πρώην συνεργάτη του Γρηγόρη Αρναούτογλου. Τον κατηγόρησε λοιπόν πως ο Αρναούτογλου είναι πίσω απο την πρόσληψη της Νάντιας Μπουλέ στο πρωινό μαγκαζίνο. Εάν λοιπόν είναι όλοι μια κλίκα τότε πως αυτός  βρέθηκε στο πλευρό του Γρηγόρη στον Όμορφο κόσμο το πρωί; Βέβαια τον καταλαβαίνω τον άνθρωπο,σου λέει τόσα βλήτα κυκλοφορούν στο γυαλί εγώ που είμαι το ύπερ-βλήτο γιατί να απέχω;
Σαν να να μην έφτανε όμως η επίθεση αυτή συνέχισε λέγοντας πως δεν χρειάζεται οι "Stars" να διατυμπανίζουν ότι επισκέπτονται ψυχολόγους και πως άμα είσαι τρελλός δεν πρέπει να βγαίνεις και να το λες στην τηλεόραση γιατί υπάρχει και οικονομική κρίση.Η οποία κρίση ταιριάζει με όλα,ας πούμε σου λέει ο άλλος "Έχω διάρροια" και ο εν λόγω κύριος απαντά "Τι μου λες τώρα;! Εδώ έχουμε οικονομική κρίση".
Αλλά και ο κύριος αυτός πάσχει απο κρίση διότι τον Γρηγόρη τον αναγνωρίζουν ενώ αυτός ανήκει στην καλύτερη των περιπτώσεων στην κατηγορία "από κάπου τον θυμάμαι". Και επειδή θέλει να τον θυμόμαστε έχει αποφασίσει όποτε ακούγεται το όνομα Αρναούτογλου να πετάγεται σαν την πορδή μήπως τον ανακαλέσει στην μνήμη του  ο περιπτεράς του και τα deliver boys. Ας ακολουθήσει λοιπόν  τον επαγγελματικό δρόμο της Λουκά. Να βγει στο Σύνταγμα με σταυρούς και την φωτογραφία του Γρηγόρη και να τον κατηγορεί πως είναι παιδί του Σατανά και τσιράκι των Μασόνων. Έτσι θα καταφέρει αυτό που κατάφερε η Λουκά,να τον αναγνωρίζουν με το όνομα του.........
Υ.Γ.
Να ευχαριστήσω το  για τα βίντεο που ανεβάζει και που έχω χρησιμοποιήσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου